Příběhy ze žívota i vtípky > Zajímavé příběhy ze života i vtipy, vše v jednom
Když se operace sleziny nepovede
Ann:
--- Citace: Nika Prosinec 17, 2021, 09:51:01 odpoledne ---Robili mu aj biochemiu,tak ma zvysene pecenove parametre,ale hlavne ma vysoke leukocyty,ze asi nejaky zapal.
Bojim sa tych zvysenych leukocytov,vobec neviem co to znamena.
--- Konce citace ---
Zkus se zeptat tady: https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/
odpovídají tam zkušení chovatelé a často i veterinářka. Ta má přezdívku Bodlinka.
Já nejsem odborník, ale domnívám se, že ty špatné hodnoty mohou být přechodné po té narkóze a ani nevíš co všechno do něj při operaci napíchali. Určitě dostal silný lék proti bolesti a to už se v krvi projevit musí.
Držím vám palce.
Lucka:
Ahoj Niko, jak se daří Baronovi, je to trochu lepší? Už mu vyndali stehy?
Nika:
Ahojte.
Tak sem znova pisem,rada by som mala dobre spravy,ale zial.Baron ma velmi silny zapal v tele,dostava dvoje antibiotika.Je to boj dostat ich donho.Uz odmieta aj jedlo,kde by potencionalne mohli tie lieky byt.Celkovo zerie velmi malo,nic ho nebavi.Myslela som si,ze by to mohlo byt tymi atb,ze ho boli zaludok,ale dnes ho opat prezerali a na peceni ma hrcku,vraj pravdepodobne metastaza.Ak sa to nezlepsi do 3,4 dni,odporucaju nam rozmyslat nad eutanaziou.Neviem co mam robit😭
Ann:
Ahoj Niko,
tak to je mi moc líto. Kdyby šlo jen o ta antibiotika, tak ta je možné podávat injekčně, ale ono je to o celkovém stavu pejska. A to můžeš poznat jenom ty, protože ho znáš. Jestli je na něm vidět že už ho život netěší, jen polehává a nemá o nic zájem, tak přišel čas se s ním rozloučit.
Vím že je to těžké, rozhodnout kdy je ten správný čas a vždycky je to těžší pro toho, kdo na světě zůstane. Ale trápit se bych ho určitě nenechala. Já už mám třetí fenečku, ty dvě předchozí dožily jen 8 let.
Hrčka na pečeni nemusí znamenat metastázu, na to se objevila příliš rychle. A jestli zánět, tak veterinář přece musí vědět čeho!