Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Připojit:
(Vymazat přílohu)
(více příloh)
Omezení: 4 příloh na příspěvek, maximální velikost 2000KB, maximální vlastní velikost 2000KB
Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Nejdelší řeka v ČR:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Dan
« kdy: Červenec 04, 2023, 07:05:09 dopoledne »

To není fér, slušný obchodník cenzuru recenzí nedělá. K těm špatným může doplnit své vyjádření.
Poslal: Patrik
« kdy: Červen 29, 2023, 06:44:46 dopoledne »

Oblečení z Lidlu je levné, ale není kvalitní. Také často neodpovídá velikost a to by měl vědět další zákazník. Takové upozornění tam ale nenajdeš, to mažou. Dobré mají jen nářadí, to nemá chybu.
Poslal: Marika
« kdy: Červen 24, 2023, 07:06:47 dopoledne »

Ano, tak to dělá hodně obchodů. Ale zrovna od Lídlu bych to nečekala.
Poslal: Jakub
« kdy: Červen 21, 2023, 06:51:49 dopoledne »

To není fér! Ostatní zákazníci mají právo vědět co kupují. Vážím si obchodů kteří nechají i nepochvalné recenze.  :)
Poslal: Elen
« kdy: Červen 21, 2023, 06:38:45 dopoledne »

Díky za informaci, bylo mi divné, že zboží z Lidlu má jen pochvalné recenze.  :)
Poslal: Jitka
« kdy: Červen 20, 2023, 07:08:34 dopoledne »

Nakupuji často z eshopu Lidl a všimla jsem si, že recenze na kvalitu jejich zboží procházejí cenzurou. Když výrobek pochválím, moje hodnocení vždy zveřejní. Když ale na zboží najdu chybičku a napíšu to do recenze, nikdy se moje hodnocení u zboží neukáže.  :) Já to ale píši proto, aby ostatní zákazníci věděli co kupují.
Lídl zákazníky klame!
Vážím si jen obchodů, které zveřejní i špatné hodnocení.  :)