Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Připojit:
(Vymazat přílohu)
(více příloh)
Omezení: 4 příloh na příspěvek, maximální velikost 2000KB, maximální vlastní velikost 2000KB
Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Nejdelší řeka v ČR:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Jana
« kdy: Červenec 17, 2020, 05:41:50 odpoledne »

Taky bych to šla reklamovat. Pokud u zlevněného zboží není přesně popsán důvod slevy, můžeš ho reklamovat stejně jako to, které koupíš za plnou cenu.
Poslal: Bára
« kdy: Červen 27, 2019, 07:36:39 dopoledne »

Tak mi je vyměnili. Bezva, děkuji.
Poslal: Lojza
« kdy: Červen 26, 2019, 06:22:39 odpoledne »

Jistě že můžeš. Ovšem jen v případě, že u ceny nebylo upřesněno proč jsou zlevněné.
Poslal: Zbyněk
« kdy: Červen 26, 2019, 10:19:59 dopoledne »

Na reklamaci máš právo i u zboží koupeném ve slevě. Jen musíš mít účtenku.
Poslal: Bára
« kdy: Červen 26, 2019, 08:53:59 dopoledne »

Koupila jsem boty ve výprodeji a mají rozpáranou podšívku. To jsem si bohužel všimla až doma. Můžu je reklamovat?