Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Připojit:
(Vymazat přílohu)
(více příloh)
Omezení: 4 příloh na příspěvek, maximální velikost 2000KB, maximální vlastní velikost 2000KB
Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Nejdelší řeka v ČR:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Mirek
« kdy: Červen 08, 2020, 06:24:48 odpoledne »

Vždycky je kontroluji. Mám rád pořádek.  :)
Poslal: Milan
« kdy: Červen 07, 2020, 03:35:02 odpoledne »

No přesně tak. V Penny se stalo módou, že zboží v akci nebo pod cedulí sleva na kase ve slevě není. Já to reklamuji i když jde jen o pár korun. Je to skoro každý den, tak ať si nezvykají že mohou šidit lidi.
Poslal: Kapitán
« kdy: Únor 24, 2019, 03:02:28 odpoledne »

Také je kontroluji. Ti darebáci obchodníci dávají k regálům cedule akce, nebo sleva a na pokladně to zboží účtují za plnou cenu.  >:(
Poslal: Petr
« kdy: Únor 24, 2019, 01:33:51 odpoledne »

Také to dělám. Kdybych to zjistil až doma, už by se mi nechtělo vracet. Já měl jednou na účtence místo 5, 50 rohlíků. A to už rozdíl udělá.
Stejné zboží markované dvakrát se také občas stává.  :)
Poslal: KocPa
« kdy: Únor 24, 2019, 11:46:47 dopoledne »

Od jisté doby ano. Jednou mi pokladní namarkovala dvakrát stejnou věc a k mé smůle jsem to zjistil až doma, když jsem vylovil účtenku z kapsy.
Poslal: Zdena
« kdy: Únor 24, 2019, 11:19:38 dopoledne »

Kontrolujete si účtenku když nakoupíte v supermarketu?